Hello!

>Ha volna ötleted ne kímélj vele.
Szoval szerintem neked van egy tuzfalad is.

A tuzfalon belul van egy proxmox mail gateway es egy zimbra szerver is.

A 25-os port at van iranyitva a proxmox mailgateway-re, ami a leveleket atdobja a zimbranak.

Ebbol indulok ki.

Zimbrarol kimegy a level (kozvetlenul!!!), ez  a logban latszodik.

Oct  1 13:43:18 zimbra postfix/qmgr[4928]: 9FEAC611AE: removed

2 masodperc mulva jon a hibauzenet a musz.hu-tol.

Oct  1 13:43:20 zimbra postfix/smtp[4125]: 27079611AD: to=<m...@musz.hu>,

viszont szerintem, amikor visszajon, nem a zimbrahoz kapcsolodik, hanem a proxmox mailgateway-hez.

Ott kell lennie a logban a proxmox mailgateway logjaban.

Szerintem az utasitja vissza.

--
Tisztelettel:
Molnar Peter