Amit nem írtál le, hogy milyen oprendszeren fut ez a szoftware, mert ha
plazformfüggetlen akkor linux how to tömkelege van, de hely is van rá? Azt
tudják, hogy villamosáramban sem lesz kevés? A windows alatt szoftveresen
megy, korábban is volt, hogy akár a saját gép számítási teljesítményét
üresjárat idején oda lehet adni más gépnek, de szerintem a bitcoin
bányászok is így lopnak gépteljesítményt.

Csaba

Boldog Ferenc <fbol...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. okt. 3., Cs
12:27):