Hát igen... pl. ezek miatt írtam hogy mindenki értelmezze ahogy gondolja, mert itt elég érdekes mondatok vannak. De mondom: a KIFÜ nem úgy tűnik mintha ezt a szabályzatot követné, vagy beakarná tartatni. A Niif pedig már nincs: https://kifu.gov.hu/content/kif%C3%BC-lett-jogut%C3%B3dja-nemzeti-inform%C3%A1ci%C3%B3s-infrastrukt%C3%BAra-fejleszt%C3%A9si-int%C3%A9zetnek%C2%A0

2019. 10. 14. 14:34 keltezéssel, rendszerga...@toldy.sulinet.hu