Gábor, Ti melyik suli is vagytok, merre?

Eddigi legjobb válasz a Sanax :))

---
Üdvözlettel:

Verpeléti Ferenc
Újbudai Teleki Blanka Általános Iskola
1119   BUDAPEST, Bikszádi  u.  61-63.
http://www.teleki-xi-bp.sulinet.hu/

Az előző héten váratlanul megjelentek nálunk az eduroam hálózatot kiépítő szakik.

Azt, hogy az eredeti tervekhez képest feleannyi AP, nincs rack, nem saját csatorna, hanem az iskolait használva, közösségi terek kiestek, stb. most hagyjuk.

De, Örülünk a fejlődésnek.

A listán sokszor sok formában előfordultak a témában felvetések, ezeket figyelgettem, de mint kívülálló nem tudtam megnézni.

Kérdéseim lennének egyrészt azért mert a szakik semmire - TEHÁT SEMMIRE! NEM TUDTAK VÁLASZOLNI, ÍRÁSOS DOKUMENTÁCIÓT NEM KAPTUNK, a nif-nek írtam, várom a választ. Másrészt azért is kérdezek nálatok, mert ti már "kisújjból" is tudjátok a választ, van tapasztalatotok.

* kötelező-e minden tanárt, tanulót felvinni a rendszerbe
* lassítja-e az általános kapott netsebességet a sok ügyfél
* kapunk-e automatikusan, kérhetünk-e nagyobb sávszélességet
* a vendég wifi bejelentkezési neve és jelszava, és lejárati ideje
* melyik felületen kell bejelentkezni dasboard 1,2 (mi a link)
* hogyan kell felvenni egyénileg, vagy csoportosan felhasználókat (csoportoshoz van valami excel, vagy hasonló, milyen adatot kell megadni okt azonosító + ?) * lehet-e a edu és a vendég felhasználók sebességét limitálni, csökkenteni, ha igen mi az a minimum ami pl elég Kahoot és társaihoz
* tudok-e felvett felhasználót törölni
* tudok-e egyénileg szabályozni, vagy csak mindenkit egységesen
* esetleg mire kell még majd figyelni?

Nagyon Köszönöm!

üdv

bg