Sziasztok!
A kezdeti leállások után vagyunk, nálunk működik. Igaz néha most is pirosan
villog az AP. Egy pár dolgot említenék, pontosítanék.

1. Szerintem nem kell mindenkit felvenni, csak aki használni akarja.
Diákoknak ott a vendég WiFi.
2. A sok bejelentkezett felhasználó természetesen lassít. Persze attól
nagymértékben függ, h 10 megás vagy 1 gigabites a bejövő. A bejövő a CISCO
után már sokat csökken és ezt az aktív elosztók is felezik.
3. A sávszélességet, h kinek mennyire fejlesztik egy levélben megkaptuk.
500 fő fölött pl.: 1 Gigás a terv. Hogy meg is kapd sírni kell (olvastam
egy hozzászólásban)
4. Vendég wifi felhasználó nem változik, a jelszó minden hónap első szerdán
változik, DE tudomásom szerint az egész országban ugyanaz!!!!!! Ezért tudja
mindenki.
5. Az Eduroam-ba felhasználót fel vehetsz, törölhetsz (pl.: elment a tanár
nyugdíjba; elment másik iskolába, innen törölni, ott felvenni kell;
gyakornokot amig nálad van, érdemes felvenni; stb...)
- Dashboard v2.0-t kell használni.
- A hálózati nyomtatóknak fix ip-t foglalhatsz (DHCP-ből kizárással)
- az új interaktív tábla MAC címét beviheted, így használhatod ezt a wifit
hozzá.
- Helyi tűzfalat konfigurálhatsz.
- Publikus és Privát portokat állíthatsz be. Az IP telefon miatt a portok
állításánál vigyázni kell!! A wifi 7-s portot nem állíthatod.

Több mindent már megválaszoltak előttem.

Üdv.: Méhész János

Bakos Gabor <bakos...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. okt. 14., H,
12:24):