Sziasztok,

Meg tudom erősíteni az észrevételeiteket, mifelénk ezek voltak:

1.) Win7-10 egyszer csak elfelejti a folyamatosan jól működő
beállításokat. Földobja a jelszó bekérő ablakocskát, birkatürelemmel
beírom újra és megy tovább, mint annak előtte.

2.) U.a., mint az előbbi, de hiába írom vissza hibátlanul
akárhányszor, hatástalan. Ilyenkor CAT újratelepítés szokott lenni.

3.) Makacsul nem működik, de akkor a saját gépemen is észreveszem,
hogy a NetworkManagerbe stabilan bestancolt kapcsolódás sem akar
összejönni. Akkor általában már a listán is jönnek a hálózati
hibajelzések..., volt már ilyen is.

4.) Egyetlen egyszer fordult elő nálam (egy olyan gépen, ahol a a
tartományi felhasználót külön kérésre előzőleg betettem a local admin
csoportba), hogy még a CAT telepítő sem futott le valami extrém hiba
miatt, a tanusítvány tároló hozzáférési jogainak fölbukfencezése
folytán. Semmi kedvem nem volt ennek utánajárni, hanem inkább áthidaló
megoldásként egy másik gépen kiexportált profilt visszatöltöttem rá és
jó lett.

Utólag belegondolva nem is rossz ötlet betárazva tartani egy elmentett
profilt, ami egy mozdulattal vissza-, vagy (akár CAT telepítés
helyett) betölthető.

netsh wlan add profile filename=.\eduroam.xml

Korábban azt vettem észre, hogy a windowsok sokkal kevesebbszer
kötözködnek az azonosítással akkor, ha a radius tanusítvány ellenőrzés
ki van iktatva az opciók közül. (Bár ez az összefüggés 100%-ig nincs
megerősítve, csak egy sejtés.)

A credentials adatok visszairkálására pedig a következőt találtam ki:
https://sf.net/p/hotkeyp/ Van itt egy jófajta kis utility, amivel a
(jelszókezelók esetében is használt) autotype funkciót egy global
hotkey-re lehet definiálni. Tehát csak bele kell kattintani a
felhasználónév input mezőbe és megnyomni a mágikus gyorsbillentyűt. A
kísérletezés azt mutatta, hogy valamennyi késleltetést szükséges
beletenni, csak akkor működik megbízhatóan. (De ez még az xdotool-nál
is így van egyébként.)  A hozzá tartozó config fájl (példaként) így
néz ki (ügyelve a backslash és a pont karakterekre):

hotKeys7 2 1
Eduroam kapcsolódási adatok gyors megadása

usern...@iskola.sulinet.hu\sleep3.\tab.\sleep3.Password\sleep3.\tab.\sleep3.\enter.

1114113 87 3 0 1 0 27 0 0

Üdv,
T.A.