On Mon, Nov 25, 2019 at 7:46 AM Gyulai László <gyul...@turr.sulinet.hu>
wrote:

> A régieket én is ismerem, de ettől még a 2020 májusihoz nincs letöltő
> oldal, szeptember óta "hamarosan".
> A témaindító sharepoint designer 2007-re meg itt is az október közepe
> óta döglött Microsoftos link van, pedig van olyan  szoftver amit a saját
> szerverükről linkeltek be. Talán észreveszik a dolgot, és akkor lesz a
> közismeretihez saját feltöltésű sharepoint link, nem tudom.

A Microsoft leszedte a honlapjairól az elérést.
A Microsoft nem adja át a terjesztés jogát a OH-nak (sem)
Az OH-nak nincs joga a szerző engedélye nélkül publikálni a terméket.
 Az OH-nak nincs joga kereskedelemből visszavont terméket forgalmazni.

A Microsoft bármikor végezhet termékeiben olyan változtatást, ami összeakad
a SharePoint termékével. Az OH-nak nincs eszköze arra, hogy ezt tesztelje
(főleg nem az érettségi előtti napokban, márpedig Murphy él). Az OH-nak
nincs joga arra, hogy az összes érettségiztető helyen letiltson minden
frissítést, Így - a jogi akadályok figyelmen kívül hagyása mellett is
jelentős rizikót jelent a szoftver használata érettségin.
Ebből következően a felkészülés során is érdemes figyelembe venni a
fentieket.

Van másik szoftver, de az nagyméretű. Pl. Visual Studionak van ilyen része,
az Expression Web szintén jó. Mindkettő nagy ágyú, webdesignereknek való.

A "hamarosan" azt jelenti, hogy keresik a megfelelő, az iskolákban lévő
eszközökön biztonságosan futtatható alternatívát.

SzTZs