On Mon, 25 Nov 2019 09:48:12 +0100, Veres Sándor wrote
> Talán a KompoZer 0.8b3 nem lejárt (a fájl nevében a "b" a
> Bétára utal)? Mióta nem fejlesztik? Vannak ismert hibái?

https://sourceforge.net/projects/kompozer/files/current/0.8b3/windows/exe/
2010? 2011?

Ahogyan néha felvetődik, vannak hibái... nem emlékszem, hogy milyen állapotból,
de csak újraindítással lehet kibillenteni.
Rég nem használtam. A 2020 májusi érettségizőkkel nem szándékoztam érdemben
visszatérni erre a témára, különösen nem úgy, hogy egy új eszköznek a nyavajáit
megnézzük. Mert követelmény ugyan a HTML+CSS ismerete, de ha valaki forrásban
szerkeszt, általában időhátrányba kerül a többivel szemben.

> Továbbá a SuSE - SLED 11 SP4 érettségi vagy a SuliX Professional-
> 8-x86_64 és az ezekben elérhető szoftverek nem elavultak?

De. Azonban az Ubuntu jóval frissebb.
Szerintem a diák alapvetően nem oprendszert választ, hanem alkalmazásokat, így
a példa nem az igazi.

Üdv: Fodor Zsolt