az ingyenes szoftverekről a suli dönt az ajánlás alapján...nem kell mindent
a sulinak biztosítania... az más kérdés ha valóban nyilvánosságra hozott
korábban a suli ilyen listát attól szerintem sem térhetne el.. de pont at a
nyilvánosságra hozás nem történt meg a legtöbb iskolában.. finoman szólva

Molnár Péter <moln...@petersoft.hu> ezt írta (időpont: 2019. nov. 25., H
17:52):