Nem véletlen maradt ennyi ideig ez a 2007 verzió, pedig a 2010 is
ingyenes. Ugyanis a 2010 már nem tud helyi mappában dolgozni, csak
sharepointra.
Ha ez az Expression Web 4 is ilyen, akkor gond van, nem tudom hány
érintett iskolában van megfelelően beállított sharepoint szerver, pláne
hogy az a tisztaszoftverben nincs benne, hanem fizetős szoftver.

1.       Az Expression Web 4 támogatása is megszűnik 2020-ban és még egyebeké
is:

https://support.microsoft.com/hu-hu/help/4470235/products-reaching-end-of-support-for-2020

2.       Na és mi lenne, ha nem lenne weblapkészítés a középfokú érettségin
(ettől még tanítani lehetne)?
Eddig sem az volt minden évben.
Már majdnem minden középiskolásnak kellett valamilyen órán kiselőadást
tartania, ezért jobban járna a diák, ha egy prezentációt tudna elég jó szinten
elkészíteni.
Itt persze felmerül a Prezi, ami ugye sokkal látványosabb stb. mint az MS
termék (van a Prezinek is ingyenes része).
Tudom, ez tanterv módosítással is járna, de pl. a szakképzés úgyis változik
jövőre. Időben kellene szólni az illetékeseknek.

Üdvözlettel:

Magyar Csaba

Tata, Jávorka S. Mg-i és Él-ip. Szakgimnázium, Szakközépiskola és Koll.