Üdv!

3 napig lehet tárolni törvény szerint, illetve ha van hivatalos (írásos
megkeresés rendőrségtől, bíróságtól, ügyészségtől), akkor 30 nap. Kell csinálni
egy adatkezelési szabályzatot külön a kamerára. Ki kell függeszteni a
bejárathoz, hogy kép- és hangrögzítés történik az épületben, valamint, hogy a
szabályzatot hol lehet elérni, elolvasni (porta, tanári…). A diákokkal
(szülőkkel), dolgozókkal alá kell íratni egy nyilatkozatot, melyben tudomásul
veszik, hogy az iskolában van ilyen.

Ha kell szabályzat, írj magánban.

Üdv

Komódi István

rendszergazda

BSZC Karacs Ferenc Gimnáziuma, Szakgimnáziuma és Szakközépiskolája

Püspökladány