Köszönöm a segítségeteket, kezd alakulni a dolog. A diri is megértette,
hogy nem olyan mint a "gyere cipó hamm bekaplak". Hivatalos állásfoglalást
kér valahonnan fentről. Majd azzal takarózunk :-)
További kérdésem, valamelyikőtök ismer-e olyan programot (legjobb volna
ingyenes) ami 3 lépcsőben kérne be jelszót. Azaz:
A kamerarendszerhez lesz egy dedikált gép. Az kellene, hogy az igazgató ne
mondhassa nekem, hogy rendszergazda mutasd meg a tegnapi x felvételt.
Arra gondoltam, hogy ha 3 embernek lenne jelszava és ezek lépcsősen
juthatnának hozzá a felvételhez (pl a gépbe a rendszergazda, a programhoz
az igazgató, a felvételhez a gazdaságis) azaz csak a hármas együttállással
lehetne megtekinteni esemény esetén a felvételt.

Üdv:
Aszti Laci

Komódi István <kom...@kfg.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2020. febr. 12.,
Sze, 7:54):