From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Szlovák Miklós
Sent: Sunday, February 16, 2020 10:35 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Spongyarend vagy más órarendgeneráló program letöltés

Szia!

Ha jól értem a problémát, akkor a szövegezésben az "osztály" kifejezés egyszer
diákok egy csoportját, másszor pedig termet jelent.

Én így oldanám meg aSC-ben:

Tegyük fel, hogy a 9.a osztálynak 4 matematika órája van egy héten Erdős
Pállal, amelyből a keddi óra mindenképpen a 100-as teremben kell hogy legyen.

Létrehoznék egy "matematika-fix" nevű tantárgyat, heti 1 órával, és ehhez a
tantárgyhoz hozzárendelném a 100-as termet, ill. megadnám, hogy ez az óra csak
kedden tartható.

Ezen kívül hozzárendelném a "sima" matematika nevű tantárgyat Erdős Pálhoz és a
9.a osztályhoz, heti 3 órával, minden megkötöttség nélkül.

Ha a rövidneve mindkét tárgynak "mat", akkor a kinyomtatott órarendben még csak
fel sem tűnne a különbség.

Ilyesmire gondoltál?

Miklós

<pavaist...@gmail.com <mailto:pavaist...@gmail.com> > ezt írta (időpont: 2020.
febr. 15., Szo, 22:00):

Hogyan lehet egy órát egy napra lerögzíteni egy teremhez egy adott tanárhoz, de
csak arra az egy órára? Magyarul hogyan lehet megadni fixen hogy egyik nap egy
tanárnak egy órája egy adott teremben legyen, de másnap ugyanannak az
osztálynak ugyanaz a tantárgy egy másik osztályban legyen ugyanazzal a tanárral?

István