Készíts egy táblázatot ezekre az órákra és azt oszd meg velünk. (egy minta
órarend ezekre az órákra) Így nekem legalábbis elég homályos. Mi alapján
van bontás? 9.A angolból 3 csoport? Ezért a 3 angol tanár? Vagy ugyanannak
a csoportnak tart 3 különböző tanár angolt? Mert ez nem mindegy? Az egyik
csoport mindig fixen az osztályban marad, vagy az is változik?