Marci addig jutottam el hogy ezt a hibát kaptam a végén: A helyszíni
integráció nincs engedélyezve. További információ a Jelszóvisszaíró
engedélyezéséről.

Üdv: István

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>
On Behalf Of Rideg Márton
Sent: Sunday, April 5, 2020 10:13 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Office 365 diákok csoport

Kedves István!

Ezt az útmutatót készítettem az önkiszolgáló jelszócseréhez:
https://sulikon.freshdesk.com/a/solutions/articles/62000107623

Az készíthet magának új jelszót, akinek az önkiszolgáló jelszócsere
engedélyezve van.

Én - ahogy a mellékelt leírás is írja - azt javaslom, hogy egy kiválasztott
biztonsági csoport számára célszerű engedélyezni ("Önkiszolgáló
jelszócserélők"), persze ebbe beteheted az All Students és All Teachers
csoportokat gond nélkül!

Nyilván a beállításokat lehet máshogy is választani, igényeitek szerint.

Ha a diákok privát, másodlagos e-mail-címei megvannak, akkor tudok segíteni
abban, hogyan tudod beállítani ezeket központilag.

Ha ez nincs meg, akkor mindenki magának tud ilyet konfigurálni.

Ha tömeges a jelszóelfelejtés, akkor kényszeríthetitek is a regisztrációt
bejelentkezéskor, de azt javaslom jóelőre megfelelően kommunikálni, hogy ne
legyen belőle értetlenség meg elakadás.

Üdv,

Marci

  _____