Azt mondod hogy a TB-ben bekerül az elküldött elemekbe a gmail-ba küldött levél.

Ugyanez megtörténik az outlook webes felületen is? Ott is látszik az elküldött elemek között?

Nálam egyébként az "smtp.office365.com" (kis betűvel) van a thunderbird-ben beállítva és elmegy gmailre is, amit most próbáltam.

Több címmel is próbáltad a gmail felé?

Más office 365 userrel nem próbáltad (ha esetleg az outlook365-ben be van valahol állítva a gmail cím)?