From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> on
behalf of Bakos Gábor <bakos...@gmail.com>
Sent: Thursday, April 16, 2020 9:22 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>;
bakos.ga...@gloriettsuli.onmicrosoft.com
<bakos.ga...@gloriettsuli.onmicrosoft.com>
Subject: [Techinfo] otlook level nem megy gmail-re thunderbirb-ben

Sziasztok!

Másfél hete használjuk az iskolai Teams-et

xxx....@sulineve.onmicrosoft.com<mailto:xxx....@sulineve.onmicrosoft.com>
azonosítókkal - e-mail címekkel

Ezt a fiókot felvettem a Thunderbird-be a többi címem mellé.

Imap fiók: outlook.office365.com 993 port

SMPT:  SMTP.office365.com 587 port

Ebben a fiókban:

  *   a TB leveleket fogad mindenhonnan : gmail, freemail, t-online,
onmicrosoft, tehát ok.
  *   Levél küldésekor: freemail, t-online, onmicrosoft ok, gmail felé nem ok.
A levél megjelenik az elküldött mappában, de a gmail fiókba nem jut el
  *   webes felületen használva az outlook-ok minden irányba, tehát a gmail
felé is megy a levél

Amit tettem a barátunkon kívül: bekapcsoltam a webes gmail fiókban az imap-ot,
ez sem segített.

Mivel alapvetően jönnek, mennek levelek, ezért nem az imap, smtp val gondolnám,
hogy gond van, hanem fentiek alapján a TB-ben van valami. Jól gondolom? De mi?

Tehát csak a TB -> gmail nem megy.

Mi lehet a gond?

Köszönöm!