Ha ránézel a listára sokszor volt már téma az eduroam és annak sz*rs*ga.
Egy nagy kalap sz*r az egész. Én tavasszal ott tartottam ,hogy lekapcsolom a szekrényét és marad a régi wifi egyedüliben. Nagyon ne tervezz vele előre, mert sok helyen rossz az edu nem csak a mi sulinkban.. Nálunk a kezdetek óta vacakol, bejelentgettem de semmi legutóbb azt mondták, hogy tudnak a hibáról de nem tudnak mit kezdeni vele :)

Szóval nálunk a régi wifi működik és tökéletes is, az eduroam-ot a diákok használják, már amikor működik... A saját wifi hálózatunk normális mikrotik eszközökből felépített enterprise wifi, amit én csináltam..

Az eduroam pénzlehúzás volt szerintem....ne keress benne más logikát :)