2020. 05. 21. 23:12 keltezéssel, János Dávid írta:
Üdvözlöm a lista tagokat!

Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy tudtok-e mondani olyan NAS-t, ami wifis, a csatlakozásnál el tud fogadni tanúsítványt (Eduroamosat) és tud szinkronizálni OneDrive-val? A neten találtam példát az elsőre és harmadikra is, de, hogy mindhármat tudja, olyat nem találtam, de szerintem én voltam a béna. Ezért kérdeznék olyanokat, akik jobban képben vannak a NAS-okkal kapcsolatban, hogy van-e ilyen. Vagy ha nem, akkor hogyan lehetne megoldani azt, hogy az Eduroamba felcsatlakozó felhasználók elérhessék a NAS tartalmát? Én úgy gondoltam, hogy a Onedrive felhőből szedné a fájlokat böngészőn keresztül, habár elég fapados megoldás, de nincs jobb ötletem, hiszen a NAS-t nem lehet tudtommal kábellel felcsatlakoztatni az Switchhez. :(

Én még nem láttam NAS-t lan csatlakozó nélkül.

Aki kijött megmutatni az Eduroamot hozzánk, ő azt javasolta, hogy külön gép fájlszerver legyen fent az Eduroamon, de az nekem annyira nem szimpatikus, jobb lenne egy NAS-t odatenni.

Ha meg mindenki wifi-n csatlakozik, akkor minek a NAS? Miért nem jó az onedrive?