Szia!

A Techson tudtommal kizárólag IE-ben működik normálisan. Nekem
legalábbis csak abban volt hajlandó működni. De az Edge nem biztos, hogy
jó! Ki kell próbálni.
A kliens oldali (CMS) programjának a neve: NVMS-1000.
Szerintem ami itt van, azzal menni fog:
http://support.defloc.hu/index.php/component/jdownloads/download/26-techson/88-techson-cms-1-8-5-0
De a verziókban már nem vagyok otthon, de remélem, hogy ez jó lesz.

Ha valami nem megy még, szólj és megpróbálok segíteni.

Üdv:
Attila

Ui: ha cserén gondolkodnak, akkor ne Techson-t.

2020. 06. 11. 20:55 keltezéssel, fbol...@gmail.com írta:

> Sziasztok!
>

> Nem vagyok NVR guru (semmilyen guru nem vagyok), de segítséget kértek
> ma tőlem és nem jutottam el a tökéletes megoldásig a tárgybéli témában.
>
> Adott egy TECHSON IP TCI EA2 C902 IHAM-2.8 jelzéssel ellátott NVR
> rendszer ugyenezen gyártó IP kameráival.
>
> A telefonos applikációban tökéletes minden, vissza lehet nézni az
> NVR-re rögzített felvételeket.
>
> Az eszköz elérhető a belső hálózatból, be is lehet lépni a webes
> adminisztrátori felületre PC-ről.
>
> Belépéskor azonban azt írja, hogy egy régebbi böngészőt kellene
> [...]

*Kovács Attila*
/rendszerinformatikus és biztonságtechnikus/
Northern Lynx
Informatika és Biztonságtechnika
Tel.: +36-20/807-4545
E-mail: info [kukac] northern-lynx [pont] net
Web: https://northern-lynx.net
*/Kérem, gondoljon a környezetére, mielőtt kinyomtatja ezt az e-mail-t!/**/
Please consider the environment before printing this e-mail/*