Sziasztok!

Fejlemény a kamera ügyben:

Internet Explorerben megnéztem, hogy az Active-X szűrés nincs bekapcsolva. A
bővítményeknél egy WebClient V.2.0 megtalálható, engedélyeztem és a Java-t is.

A változás annyi, hogy most nem írja ki, hogy a Webclient plugint telepítsem.
Be is lép a felületre, kb. 3 másodpercre látszanak a kamera nevek és középen,
ahol a kamerák képének kellene megjelenni egy szürke téglalap is bevillan, de
abban a pillanatban kidob és újra a bejelentkező képernyő jelenik meg, ahol a
felhasználói nevet jelszót kell beírni.

A bővítményeknél pedig eltűnik a Webclient plugin és a letiltott bővítményeknél
sem jelenik meg.

Az IE biztonsági szintjét már szinte 0-ra levettem, semmit nem ér, meg valljuk
be az agyrém lenne, ha csak így működne.

A következő belépésnél már ismét kiírja, hogy nincs Webclient plugin, amit
telepít, legalábbis látszólag, mert valójában nem látszik a bővítményeknél.

Nincs ötletem, csak mérgelődöm, hogy miért fejlesztenek eszközöket IE-hez
illesztve. Miért nem lehet egy kicsit továbblépni a fejlesztéssel?

Ki az aki ma IE-t használ? Elképesztő.

Azért szívesem venném, ha valaki a fenti jelenségre gombot tudna varrni.

Virtuális gépet nem szeretnék feltenni, mert a rendszer nem az enyém és a
tulajnak ez bonyolultnak tűnik.

------

Üdv:

Boldog Ferenc