Én mentést nem csinálok. Honnan kell nekem tudni, hogy neki mi kell, mi
közöm van az ő személyes adataihoz. Ha gond van, akkor azt kérem, úgy hozza
be, hogy ami kell neki, azt mentse le. Persze más a helyzet, ha már a
rendszer se áll fel, akkor mentek én

Ábrahám Zoltán <abzolee...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 15.,
Cs, 11:45):