Egyikkel sem enged be :(
Az eredeti Controllerben kitöröltem a nem működőt.
Felraktam egy szűz gépre egy 5.x-es Controllert, ott felismerte azt, amit a
másik Controller nem. Lefrissítettem 6-osra, megy tovább simán. Az új
Controllerben ezután kitörölve, felismerte a régi is és működik. De nem
tudom miért. Korábban is próbálkoztam ezzel, hogy eltávolítottam...

Továbbá: 'A' gépen fent a Controller, minden beállítással. Ha 'A' gép nem
érhető el, akkor 'B' gépen hogyan tudom managelni az eszközöket?
Ha telepítek egy új Controllert egy másik gépen, ott tök új felület lesz,
újra kell/lehet állítani mindent.

Gondolom valahogy az Ubiquiti profillal kell összehoznom, de hogyan?

Győrfi, László <gylas...@eotvosbp18.hu> ezt írta (időpont: 2020. okt. 21.,
Sze, 11:50):