Én értem a problémát.
HA NEM "Az összes szervezeti egységhez..." van kiválasztva, hanem
valamelyik szervezeti egység, akkor már nem fogja megtalálni.
Pl. nálunk van Tanerő egység, azon belül pedig OF egység. Ha a Tanerőben
keresek egy kollégát, és az OF, akkor már nem találja meg. Mert nem megy
"beljebb". :( Egy google-tól már elvárná az ember, hogy alap legyen az
alegységeben való keresés is.

Üdv
Mondrák Vendel

József Venczel <venczel...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 17., K,