Ezt így én is értem, csak akkor a feladat nem egészen világos.
Nem egy gyereket kell megtalálni pl. utónév vagy e-mail cím alapján, hanem
ki kell listázni a különböző szervezeti egységekbe (vagy csoportokba)
tartozó, hasonló tulajdonságú egyedeket úgy, hogy látszon melyikben vannak?

Üdv,
Venczel József

Mondrák Vendel <info.ege...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov. 19.,
Cs, 14:25):