Üdv!

Én helyi gépeket szoktam használni szerver nélkül, helyi fiókkal.
Mérlegelni kell, hogy megéri-e a szerveres környezet előkészítésére
befektetett idő. Vagy a végén egy pendrive-vel lemeteni a kevesebb idő.
Nem kötelező a szerveres környezet!

Szokott image lenni. De a szoftverlista alapján lehet sajátot is csinálni.

Ellenőrizni mindig kijönnek. Megkérdezik minden ok volt-e a telepítésnél és
szúrópróbaszerűen ellenőriznek.
Érdemes saját magadnak tesztelni. Adnak ki telepítési leírásokat, hova
kattints típusúakat.
Ha ezek alapján leellenőrzöd, így várhatóan nem lesz baj.

Van egy oh érettségi segéd (vagy valami hasonló nevű) program, amit a
vizsga idejére biztosítanak.
Ezzel le kell tiltani az USB-t és az olyan programokat, amiket a vizsgázó
nem választott.
A választott programok ikonjának kinn kell lenni az asztalon.

Aminek offline helpje van annak telepítve kell lennie.

Tisztelt Lista!

Úgy alakult, van rá némi esély, hogy nálunk is lesz emelt szintű gyakorlati
érettségi. Az életben nem csináltam még ilyet.
Azt szeretném kérni, hogy akinek van tapasztalata, megosztana néhány
gondolatot?
Olyanra lennék kíváncsi, hogy jön valaki telepíteni a gépeket?
Kapok image file-t? Milyen formátumban?
Nekem kell egyedileg öszepakolgatni a szoftvereket a vizsgázók igényeinek
megfelelően?
Máj 14.-én lemegy a középszintű. Lesz rá egy hétvégém, hogy megcsináljam,
mert hétfőn lesz az emelt szintű.
Egyelőre ezeket nézegettem, de nincs bennük semmi lényeges
számomra:https://www.oktatas.hu/kozneveles/erettsegi/2021tavaszi_vizsgaidoszak/2021tavasz_nyilvanos_anyagok1

Előre is köszönöm!

Üdv,
Venczel József