Nem érettségihez, de jól jöhet ez a kis progi J

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Czita Zoltán
Sent: Tuesday, April 20, 2021 2:29 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Emelt szintű gyakorlati érettségi teendők/kérdések

Sziasztok!
Az érettségivel kapcsolatban nekem van egy CS programom, amely csinál egy batch
fájlt, ami letörli a gépről (WIN10) a felesleges profilokat a lemezekről, és  a
registry-ből is. Ha valakit érdekel szívesen megosztom. Az emelten az
macerásabb, hogy nem lehet a gépen más program telepítve, csak ami a
szoftverlistán rajta van. Igy lehet, hogy érdemesebb a telepítés és klónozás.
Üdvözlettel: Czita Zoltán

József Venczel <venczel...@gmail.com <mailto:venczel...@gmail.com> > ezt írta
(időpont: 2021. febr. 9., K, 0:26):

Tisztelt Lista!

Úgy alakult, van rá némi esély, hogy nálunk is lesz emelt szintű gyakorlati
érettségi. Az életben nem csináltam még ilyet.

Azt szeretném kérni, hogy akinek van tapasztalata, megosztana néhány gondolatot?

Olyanra lennék kíváncsi, hogy jön valaki telepíteni a gépeket?

Kapok image file-t? Milyen formátumban?

Nekem kell egyedileg öszepakolgatni a szoftvereket a vizsgázók igényeinek
megfelelően?

Máj 14.-én lemegy a középszintű. Lesz rá egy hétvégém, hogy megcsináljam, mert
hétfőn lesz az emelt szintű.

Egyelőre ezeket nézegettem, de nincs bennük semmi lényeges számomra:

https://www.oktatas.hu/kozneveles/erettsegi/2021tavaszi_vizsgaidoszak/2021tavasz_nyilvanos_anyagok1

Előre is köszönöm!

Üdv,

Venczel József