Én annak idején adatbázisban csináltam. LibreOffice Bese-ben. Nagy meló,
de utána rengeteget segít.
Aztán át akartam térni a pontosság és a még könnyebb frissítés miatt
ocsinventory-ra. Na persze digitális táblákat, projektorokat,
nyomtatókat azzal nem lehet összeszedni. Nem is volt időm aztán ezt a
projektet végig vinni, így maradt az adatbázis. Ha megvannak a részletes
adatok, onnantól kezdve már csak lekérdezés kérdése a dolog.

Üdv:
Attila

2021. 02. 08. 6:40 keltezéssel, Zsolt Farkas írta:
> Sziasztok,
>
> részben szakmai kérdésem lenne.
> Ki hogyan oldja meg az eszközök nyilvántartását? Gondolok itt arra,
> hogy sokszor kapunk Excel táblát, hogy töltsük ki, hány ilyen, meg
> hány olyan gépünk van.
> Alapból egy Google Táblázatot használok erre, minden évnek külön fül
> és bent az abban az évben kapott eszközök.
> Gondolkodtam egy adatbázisban, de aztán gyorsan feladtam, mert nem kis
> meló lenne, ha jól akarnám csinálni.
> Szóval van valakinek bevált ötlete?
>
> Köszönöm

Kovács Attila
rendszerinformatikus és biztonságtechnikus
Alarm Plus
Biztonságtechnika
Tel.: +36-20/807-4545
E-mail: techinfo [kukac] alarmplus [pont] net
Web: https://alarmplus.net
Kérem, gondoljon a környezetére, mielőtt kinyomtatja ezt az e-mail-t!
Please consider the environment before printing this e-mail