From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Zsolt Farkas
Sent: Wednesday, February 10, 2021 5:48 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Leltár - nyilvántartás

Én se azért akarom, és nyilván én is hazudok, de egyre nehezebben követem, hogy
mi az, ami még megvan, hol van, stb. Legjobb lenne, ha hozzáférésünk lenne a
tankeres rendszerhez és a leltári szám alapján, ha mozgás van, akkor mi magunk
megoldanánk. de ez ugye soha nem fog bekövetkezni...

Torma Sándor <torma.sa...@gmail.com <mailto:torma.sa...@gmail.com> > ezt írta
(időpont: 2021. febr. 9., K, 23:46):

Sziasztok!

Én is folyton elgondolkodom, hogy minek itt bárminemű leltári, egyéb
nyilvántartás, ha minden évben nekem kell "behazudnom" az OSA, TIOP, GINOP
adatokat.