Sziasztok!
Engem is hívott, mi abban állapodtunk meg,  miután tükörből telepítem és
ugyan atta a konfigurációra, elég egy gépen feltelepíteni a jövő hétig, a
többit a középszintű után felrakom a tükörből (ez azért is jó, ha valamit
nem csináltál jól, akkor nem kell az összesen javítani, valamint a
forrásállományokat is bele tudod tenni a tükörbe).
Egyébként csak arra kell figyelni, hogy a Gimn-nél és a Visual Studio-nál
az offline helpet fel kell telepíteni leírásnak megfelelően, a többi csak
egyszerű telepítés.
Üdvözlettel: Czita Zoltán

Sűrű László <surulas...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. ápr. 21., Sze,
0:44):