Sziasztok!

Most csináltattam meg egy fél éve rossz HP LaserJet 400 M401dw nyomtatót.
Amint hálót kapott, hiába IP váltás, a WSD portos nyomtatás miatt azonnal
felismerték és a beragadt nyomtatási feladatokat elkezdte kiköpni.

Szerintem az alábbi beállításokban van a kutya elásva. Egy kicsit hülyén néz
ki így, mert csak kimásoltam, és hülyén tördelte. Két hasábos beállítási
panel, és az ARP ping kivételével minden engedélyezve van.
Az a gyanúm, a WS-nyomtatást kellene kikapcsolni. De van itt egy csomó dolog
még, amit nem tudom mi lenne. Szerintetek mit kellene ebből bekapcsolva
hagyni? A cél, a LAN kábelen csak az érje el akinek feltelepítem, az pedig
jelenleg most csak én vagyok :)

IPv4     IPv6
 DHCP    DHCPv6
 BOOTP   AUTOIP
 LPD nyomtatás   LPD transzparensoldal nyomtatása
 Bonjour         IPP
 AirPrint        9100 nyomtatás
 WS-Discovery    WS-Nyomtatás
 LLMNR
 FTP-nyomtatás   SLP
 Telnet-konfiguráció     TFTP konfigurációs fájl
 DHCPv4 FQDN megfelelés engedélyezése (RFC 4702).        ARP-Ping

Zsolt