> WS-Discovery,WS-Nyomtatás legyen kikapcsolva a tippem szerint, ez a
> multicast-os felfedezés és nyomtatás.
> De akkor sincs garancia, hogy valami gép nem fogja egyszer csak
felismerni,
> mert a win10 váratlan esetekben próbál Q okos lenni, a hp drivert meg
simán
> lerántja a háttérben egy kattintás nélkül a netről.
> Ha van rendes DNS szervered akkor még az LLMNR-t is érdemes lehet
> kikapcsolni.
> Esetleg megfelelő group policy beállításokat kéne keresni ami illeszkedik
> [...]

Ma reggel nézegettem, majd mindent kikapcsoltam. Tele volt ez egy csomó
olyannal ami tuti nem kell. Alig maradt pipa. Így most megállt :) 1 papír
van benne, majd tesztelem :)

Elkezdtem a párját a nevelőiben is kilőni. Úgy voltam vele az se szórja
magát mindenkinek. 2 pipa után sikerült elérhetetlenné tennem :) Pedig
ezeket itt is kivettem. Asszem lesz egy utam megnézni mi is történik ott :)

9100 nyomtatást tudja valaki pontosan mit jelent? Az úgy tűnt, lehet kell,
mert a port beállításainál is ott van a Windowsban. Így az maradt. Sosem
ástam még ebbe bele magam, csak nyomtattam és kész.

Zsolt