> 1. Az eduroam ssid hány párhuzamos bejelentkezést enged egyszerre?

Elvileg ez emberenként kellene. kiosztani, de persze a tabletek...
Hivatalosan nem árulják el, de én még nem tapasztaltam olyan limitet ami pár
után ledobta volna. Itt ahová most jöttem egy közössel ment az összes
tanárnak, most állítottam át őket a hivatalos saját account útra.

> 2. A guest-vendeg ha jól gondolom csak a saját intézményből fog menni?

Ha nem rontották el igen, legutóbb amikor a cimborának megadtam a mi guest
jelszavunkat próbára, elküldte melegebbre és csak a sajátját engedte fel.

> 3. A guest-vendeg hány párhuzamos bejelentkezést enged egyszerre?

Szerintem erre nincs korlát, nem volna értelme.

> 4. Valahol lehet erről részletesen olvasni? (KIFÜ oldalán keresgéltem, de
nem
> nagy sikerrel)

Ha kérdezed őket még akkor sem ugyanazt mondják. Szerintem nem véletlenül :)

Zsolt