From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Valent Zsolt
Sent: Wednesday, June 9, 2021 11:13 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] KIFÜ-s WiFi kérdések

Egy jó tanács. A tanároknak csinálj egy txt fájlt a saját laptopjukra a
belépési névvel és jelszóval, mert az elején bele hülyül az ember, annyiszor
kérdezgetik. A jelszót meg se tudod nézni, így mindig újat kellett adnom. Ekkor
kezdtem el az asztalra kitenni egy txt fájlba az accountot. Persze csak ha ők
használják, akkor jó ez a megoldás.

Kiss Zsolt <r...@hb.edu.hu <mailto:r...@hb.edu.hu> > ezt írta (időpont: 2021.
jún. 9., Sze, 9:58):

> Az erudoam-os userekhez még mindig sulinet.hu <http://sulinet.hu>  végű
> domaint tesz hozzá a
> dashboard, ami ugye nem lesz sokáig jó.

Eduroamra elvileg marad. Csak hogy minél jobban belehülyüljön az ember...

> Igaz, hogy nem használjuk a központi levelezést, de akkor is miért nem
> edu.hu <http://edu.hu> ?

Kb. azért nem, amiért nem maradhat mondjuk aliasnak a sulinet.hu
<http://sulinet.hu>  cím....

Zsolt