> https://docs.microsoft.com/en-us/deployoffice/vlactivation/gvlks

Kértem én is most licencet az Office 2019-hez. Meglepődtem, hogy nekem is
küldtek kulcsot is. Ugye azért KMS-en aktivál? Erősítse már meg akinek
sikerült, mert akkor alapból én is ahhoz állok hozzá, nem fűlne a fogam a
külön  kulcsosdihoz.

Kértem server 2019-et is. Ugye az továbbra sem mehet KMS-en, ahhoz helyesen
küldték a kulcsot? Vagy az is beaktiválna ott?

Zsolt