From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Tamás Tápai
Sent: Thursday, June 24, 2021 8:06 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Windows és Office aktiválás

Sziasztok!

Nem tudom telepíteni az új office 2019-et, vagy azt mondja, hogy nincs internet
vagy azt, hogy távolítsam el a régi 2016-ost. Van internet és eltávolítottam a
régit, de továbbra is panaszkodik.

Van valami megoldás a telepítéshez, vagy csak én vagyok ennyire láma.

Köszönöm szépen.

               Tápai Tamás

        rendszergazda
Rózsakerti Demjén István