Sziasztok!

Van egy Xeon E3-1220 v3 HP szerver vasam 8 giga RAM-al. Vagy egy Lenovo
szerver vasam szintén 8 giga RAM-al. Eddig a 2016-os szerver ezeken futott.
Gondolkodom, hogy Hyper-V alá benyomok virtualizálva egy 2019-es szervert,
ezt meg eldobom.
Merjem, vagy ne merjem? Bírni fogja? Eddig csak régebben teszt rendszernek
sima Windows-t virtualizáltam, így nem tudom élesben mit merjek rábízni.

Egyébként csak fileszerver funkciót kapna, tehát nem egy óriási terhelés. A
kollégák is inkább az efopos laptopjaikról dolgoznak, inkább őket a felhő
felé akarom terelni, de a gyerekeknek egyszerűbb még mindig ezzel az órai
feladatkiosztás, összeszedés. Inkább erre volna használva.

Zsolt