Gràcies, Josep.  Malgrat això... no et sembla q apaïsat es fa servir
molt? I, tal com apunta en Josep Lladonosa en un missatge a la llista
del Gnome, segons el Diccionari de l'enciclopèdia:

«apaïsat-> ADJ De figura rectangular amb la base més gran que l'altura.»

I és l'única accepció d'aquest terme...

El dt 27 de 03 del 2007 a les 00:37 +0200, en/na Josep Tarrés va
escriure: