Stathis wrote:
> O/H Manolis Kiagias έγραψε:

> Το μήνυμα που δίνει είναι:
>
> [11869.140228] usb 5-1: new high speed USB device using ehci_hcd and
> address 8
> [11869.252008] usb 5-1: device descriptor read/64, error -71
> [11869.467574] usb 5-1: device descriptor read/64, error -71
> [11869.683145] usb 5-1: new high speed USB device using ehci_hcd and
> address 9
> [11869.794924] usb 5-1: device descriptor read/64, error -71
> [11870.010495] usb 5-1: device descriptor read/64, error -71
> [...]
Βλέπω πολλά errors και πουθενά όνομα συσκευής :(

Η σύνδεση στις μπροστινές USB μπορεί πράγματι να είναι πρόβλημα. Στα
περισσότερα κουτιά, οι μπροστινές USB καταλήγουν πάνω στη μητρική με
καλώδια χαμηλής ποιότητας (πολύ λεπτά, αθωράκιστα κλπ) και η λειτουργία
τους είναι ιδιαίτερα αναξιόπιστη, ειδικά στις περιπτώσεις που 1) η
συσκευή τροφοδοτείται με ρεύμα από την ίδια τη USB (ειδικά αν χρειάζεται
αρκετό ρεύμα, όπως ένας δίσκος) 2) η συσκευή είναι υψηλής ταχύτητας.

Θα σε συμβούλευα να συνδέσεις και τις δύο θύρες στις πίσω υποδοχές που
βρίσκονται απευθείας πάνω στη μητρική και να επαναλάβεις το τελευταίο
πείραμα με την dmesg.