Stathis wrote:

> Το έκανα τελικά πρωτεύον σε ext3. Στο Τοποθεσίες/Υπολογιστής δεν το
> βρήκε.
> Πως μπορώ να κάνω την mount καταχώρηση στο fastab? Είμαι κάπως
> αρχάριος και δεν έχω κάνει κάτι τέτοιο.

Αρχικά θα κάνεις μια δοκιμή να δεις αν πράγματι μπορεί να γίνει κανονικά
mount. Αυτό μπορεί να γίνει κάπως έτσι:

sudo mount /dev/sdb1  /mnt

Με τον τρόπο αυτό θα τον προσαρτήσεις στο /mnt (προσωρινά)

Αν δεν πάρεις μήνυμα λάθους, δώσε την εντολή mount χωρίς καμιά
παράμετρο. Θα δεις μέσα στις γραμμές και κάτι σαν αυτό:

/dev/sdb1 on /mnt type ext3 (rw)

Αν αυτό λειτουργεί, δώσε:

sudo umount /mnt

Φτιάξε ένα κατάλογο για να τον κάνεις μόνιμη προσάρτηση, π.χ.:

sudo mkdir /data

Και άνοιξε το αρχείο /etc/fstab με κάποιο editor, π.χ.

sudo gedit /etc/fstab

Πρόσθεσε στο τέλος τη γραμμή:

/dev/sdb1       /data           ext3    defaults        0       2

Αποθήκευσε.

Δώσε τώρα sudo mount /data

Αν δεν δεις μήνυμα λάθους επαλήθευσε δίνοντας πάλι απλώς

mount

Θα δεις και την γραμμή:

/dev/sdb1 on /data type ext3 (rw)

Τέλος, για να μπορείς να γράφεις στο δίσκο που προσάρτησες, δώσε τα
απαραίτητα δικαιώματα στον εαυτό σου:
(Στο παράδειγμα βάλε όπου myser το όνομα χρήστη σου):

sudo chown -R myuser   /data
sudo chmod -R u+rwx  /data

Είσαι έτοιμος, και ο δίσκος σε κάθε επανεκκίνηση θα προσαρτάται στο /data