καλησπερα, μπορει καποιος να βοηθησει? εκανα εγκατεστησα driver της ati γιατι ετρεχε με τους mesa. και απο οτι ειδα μου αντικατεστησε και ενα file αρχειου το xorg.conf. απο εκεινη την στιγμη δεν μπορω να μπω στο συστημα γιατι μου γραφει μονο στα Ελληνικα και δεν μπορω να αλλαξω σε αγγλικα. η εντολη alt+ctrl+f2 ανοιγει αλλα δεν ειναι δυνατον να βγαλεις ακρη στο τι λεει (μαλον προβλημα γραφικων η γλωσσας) μπορω να μπω σε recuovery mode απο boot με f2 αλλα δεν εχω καταφερει να αλλαξω κατι μιας και δεν ειμαι εξεικιομενος σε αυτο το περιβαλον ελπιζω να μην κουραζω , ευχαριστω πολυ εκ των προτερων Σταθης -- View this message in context: http://www.nabble.com/language-error-sto-splash-screen-tp17700664p17700664.html Sent from the Ubuntu-gr mailing list archive at Nabble.com. -- Ubuntu-gr mailing list [email protected]
If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

