Καλησπέρα αφου λες οτι δεν εχεις εμπειρια με την κονσόλα θα σου προτεινς το εξης:
ξεκινα με το liveCD μετα περιηγησου στο partition οπου εχεις εγκατεστημενο το ubuntu στον κατάλογο ...etc/X11/: /media/sda1(π.χ.)/etc/X11/ εκεί θα βρεις το αρχειο xorg.conf και κάποια αντιγραφα ασφαλειας του. Στειλε μας το αρχειο xorg.conf και το τελευταιο αντιγραφο με ημερομηνία πριν χαλασει. Πληροφοριακα το αρχείο αυτό προϋπήρχε. Με την εγκατάσταση του driver τροποποιήθηκε και κάτι δεν πηγε καλά στην αλλαγή. Σημείωση, παρατηρώ τελευταία μία απαξίωση των mesa drivers την οποία δεν κατανοώ. Δυστυχώς μεχρι πριν λίγο καιρο είχα κι εγώ την λάθος εντύπωση ότι είναι πολύ πιο αργοί από τους non-free drivers. Μετά από σύγκριση στο laptop μου με κάρτα X700 (M26) διαπιστώνω ότι από επιδόσεις τα πάνε μια χαρά (3D εφε). Το πρόβλημα των mesa σε μένα δεν ήταν οι επιδόσεις αλλά η σταθερότητα κατά την χρήση compiz (κολλουσε ο xserver ασχημα). Το πρόβλημα αφορά όμως μόνο ορισμενες κάρτες σε λαπτοπ και φαίνεται να το έλυσα με κάποιες ρυθμίσεις στο xorg.conf. Έχει τόσα πολλά να δοκιμάσεις απο ρυθμίσεις του xserver με τόσα πολλά περιθώρια βελτιστοποίησης που αρχίζω να πιστεύω οτι ο κόσμος τζαμπα βάζει τους κλειστούς drivers. Ένα ωραίο λινκ που δώθηκε τελευταια στο φόρουμ: http://www.phoronix.com/forums/showthread.php?t=9951 φιλικά Κώστας On Fri, 2008-06-06 at 13:35 -0700, stathis78 wrote: > καλησπερα, > μπορει καποιος να βοηθησει? εκανα εγκατεστησα driver της ati γιατι ετρεχε > με τους mesa. και απο οτι ειδα μου αντικατεστησε και ενα file αρχειου το > xorg.conf. απο εκεινη την στιγμη δεν μπορω να μπω στο συστημα γιατι μου > γραφει μονο στα Ελληνικα και δεν μπορω να αλλαξω σε αγγλικα. η εντολη > alt+ctrl+f2 ανοιγει αλλα δεν ειναι δυνατον να βγαλεις ακρη στο τι λεει > (μαλον προβλημα γραφικων η γλωσσας) > μπορω να μπω σε recuovery mode απο boot με f2 αλλα δεν εχω καταφερει να > αλλαξω κατι μιας και δεν ειμαι εξεικιομενος σε αυτο το περιβαλον > ελπιζω να μην κουραζω , ευχαριστω πολυ εκ των προτερων > Σταθης > -- > View this message in context: > http://www.nabble.com/language-error-sto-splash-screen-tp17700664p17700664.html > Sent from the Ubuntu-gr mailing list archive at Nabble.com. -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

