Στις 11 Ιούνιος 2008 3:33 μμ,ο χρήστης SOKRATES ARGYRIOU <[EMAIL PROTECTED]>
έγραψε:

> Μια προταση που εχω να κανω στην ειναι περάσουμε το αγαπημενο μας
> λειτουργικό στο facebook και να του κανουμε profile.
> Τι λέτε? Νομιζω ειναι μια πολύ καλή διαφήμηση μιας και το facebook ειναι
> πολυ δημοφιλές.
> Και φυσικά εικονες του profile τα screenshots.
>
> --
> P Think before you print.
> Argyriou Sokrates
> Technikal Satelite engenering
> Thesaloniki Greece
> --
> Ubuntu-gr mailing list
> [email protected]
>
> If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing
> list, please follow this link and choose unsubscribe:
> https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr
>
>

Γνωρίζεις υποθέτω οτι ένα ποσοστό του FACEBOOK ανοίκει στην M$...
Μπορούμε να το κάνουμε απλά δίνοντας links, φωτογραφίες, video ktl.
Τι περισσότερο παίζει και τι μπορούμε να κάνουμε δεν γνωρίζω, δεν έχω
ασχοληθεί...

-- 
# "kotsifi":because all of us we are infrequent birds #
They say that if you play a Windows Install CD backwords, you hear satanic
messages.That's nothing; play it forward and it installs Windows.
-- 
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]

If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing 
list, please follow this link and choose unsubscribe:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

Απαντηση