Στις 11 Ιούνιος 2008 3:33 μμ,ο χρήστης SOKRATES ARGYRIOU <[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:
> Μια προταση που εχω να κανω στην ειναι περάσουμε το αγαπημενο μας > λειτουργικό στο facebook και να του κανουμε profile. > Τι λέτε? Νομιζω ειναι μια πολύ καλή διαφήμηση μιας και το facebook ειναι > πολυ δημοφιλές. > Και φυσικά εικονες του profile τα screenshots. > > -- > P Think before you print. > Argyriou Sokrates > Technikal Satelite engenering > Thesaloniki Greece > -- > Ubuntu-gr mailing list > [email protected] > > If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing > list, please follow this link and choose unsubscribe: > https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr > > Γνωρίζεις υποθέτω οτι ένα ποσοστό του FACEBOOK ανοίκει στην M$... Μπορούμε να το κάνουμε απλά δίνοντας links, φωτογραφίες, video ktl. Τι περισσότερο παίζει και τι μπορούμε να κάνουμε δεν γνωρίζω, δεν έχω ασχοληθεί... -- # "kotsifi":because all of us we are infrequent birds # They say that if you play a Windows Install CD backwords, you hear satanic messages.That's nothing; play it forward and it installs Windows.
-- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

