2008/6/11 SOKRATES ARGYRIOU <[EMAIL PROTECTED]>:
> Μια προταση που εχω να κανω στην ειναι περάσουμε το αγαπημενο μας
> λειτουργικό στο facebook και να του κανουμε profile.
> Τι λέτε? Νομιζω ειναι μια πολύ καλή διαφήμηση μιας και το facebook ειναι
> πολυ δημοφιλές.
> Και φυσικά εικονες του profile τα screenshots.

Υπάρχει ήδη μια σελίδα για το ubuntu στο
http://www.facebook.com/pages/Ubuntu/6723083591?ref=s) και ένα group
στο http://www.facebook.com/group.php?gid=2205498133 για όλους εσάς
τους facebook addicts :)

-- 
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info
-- 
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]

If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing 
list, please follow this link and choose unsubscribe:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

Απαντηση