2008/6/11 SOKRATES ARGYRIOU <[EMAIL PROTECTED]>: > Μια προταση που εχω να κανω στην ειναι περάσουμε το αγαπημενο μας > λειτουργικό στο facebook και να του κανουμε profile. > Τι λέτε? Νομιζω ειναι μια πολύ καλή διαφήμηση μιας και το facebook ειναι > πολυ δημοφιλές. > Και φυσικά εικονες του profile τα screenshots.
Υπάρχει ήδη μια σελίδα για το ubuntu στο http://www.facebook.com/pages/Ubuntu/6723083591?ref=s) και ένα group στο http://www.facebook.com/group.php?gid=2205498133 για όλους εσάς τους facebook addicts :) -- Αθανάσιος Λευτέρης http://lefteris.info -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

