Γειά σας φίλοι μου. Έχω μικρό δύκτιο στο γραφείο και έχω εγκαταστήσει το giver για το πάρε-δώσε των αρχείων. Είναι πολύ βολικό, αλλά έχω ένα προβληματάκι: Όταν αποστέλλω αρχείο ή φάκελο με ελληνική γραμματοσειρά, τα μετατρέπει σε τετραγωνάκια. Καμία ιδέα?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Αργύρης...
-- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

