Argiris Hatziemmanouil wrote:
Γειά σας φίλοι μου.
Έχω μικρό δύκτιο στο γραφείο και έχω εγκαταστήσει το giver για το
πάρε-δώσε των αρχείων. Είναι πολύ βολικό, αλλά έχω ένα προβληματάκι:
Όταν αποστέλλω αρχείο ή φάκελο με ελληνική γραμματοσειρά, τα
μετατρέπει σε τετραγωνάκια.
Καμία ιδέα?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Αργύρης...
Γειά σου Αργύρη,
Δεν το ξέρω το πρόγραμμα. Κάποτε όμως που είχα κάτι αντίστοιχο (στις
αρχές που ασχολήθηκα με linux) βρήκα το εξής:
# Σε τερματικό δίνεις (κρατάει backup το fstab): *sudo cp /etc/fstab
/etc/fstab.bak
*
# Σε τερματικό δίνεις (επεξεργάζεσαι το fstab) *sudo gedit /etc/fstab*
*/dev/scd0 /media/cdrom0 auto iocharset=utf8,user,noauto 0 0
*
Μπορεί να μην είναι 100% αυτό που ψάχνεις όμως.*
*
--
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]
If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing
list, please follow this link and choose unsubscribe:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr