2009/5/18 Konstantinos Togias <[email protected]>: > 2009/5/18 Simos Xenitellis <[email protected]>: >> Έστειλα την παρακάτω πρόταση για workshop στον εξελληνισμό λογισμικού ΕΛ/ΛΑΚ. >> >> Σίμος >> >> ---------- Forwarded message ---------- >> From: Simos Xenitellis >> Date: 2009/5/16 >> Subject: Συνέδριο δημιουργών ΕΛ/ΛΑΚ: Workshop για εξελληνισμό >> λογισμικού (localisation) >> To: "EELLAK.gr Submissions" >> >> Καλησπέρα, >> >> Θα ήθελα να υποβάλλω πρόταση για το συνέδριο δημιουργών (developers) >> που θα γίνει τον Ιούνιο 2009 στην Αθήνα. >> Το θέμα της πρότασης είναι ένα workshop (BoF;) για τον >> εξελληνισμό/τοπικοποίηση ΕΛ/ΛΑΚ, >> όπου οι κοινότητες θα έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν και να συζητήσουν >> μαζί >> την πορεία του localisation για την ελληνική γλώσσα, πως μπορεί να >> ενισχυθεί το έργο τους, >> καθώς και δυνατότητες συνεργασίας για εναρμονισμό της ορολογίας. >> >> Αντικείμενο του workshop: Οι κοινότητες τοπικοποίησης ΕΛ/ΛΑΚ θα παρουσιάσουν >> το έργο τους και τα μέλη τους. >> Κοινότητες (δείγμα): Debian-EL, Fedora-EL, GNOME.gr, I18nGr, >> Ubuntu-Gr, OpenSUSE-EL >> -- >> Ubuntu-gr mailing list >> [email protected] >> >> If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing >> list, please follow this link and choose unsubscribe: >> https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr >> > > Ωραία, > > Οπότε όσον αφορά μεταφρασεις/εξελληνισμό η ubuntu-gr μπορεί να > ενταχθεί/συμμετάσχει σε αυτό το γενικό workshop. Νομίζω έτσι είναι > πολύ καλύτερα από το να κάναμε κάτι μόνοι μας (αν κάναμε). Έχω ανοίξει > ένα thread και στο forum μας σχετικά με το συνέδριο δημιουργών, μήπως > και βρεθούν κι από εκεί άτομα να βοηθήσουν-συμμετέχουν: > http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=34&t=5085 . > > Σίμο, αν υπάρχει κάτι που θα ήταν καλό να αρχίσουμε να > προετοιμάζουμε/οργανώνουμε για το workshop εξελληνισμού ή τρόπος να > βοηθήσουμε, ενημέρωσέ μας.
Το σημαντικό είναι να καταφέρουμε να ενημερώσουμε τα άτομα που ασχολούνται με εξελληνισμό ΕΛ/ΛΑΚ από διάφορους χώρους, να καταφέρουν να παραβρεθούν. Ο πιο βασικός στόχος στο workshop θα είναι να γνωριστούμε μεταξύ μας και να μιλήσει ο καθένας για το έργο που κάνει. Σίμος -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

