Η πρόταση για workshop για τον εξελληνισμό λογισμικού ΕΛ/ΛΑΚ έγινε δεκτή, http://conf.ellak.gr/2009/?page_id=108
Το workshop θα γίνει Παρασκευή, 19 Ιουνίου 2009, στις 14:00 – 16:00. Σίμος 2009/5/18 Simos Xenitellis <[email protected]>: > Έστειλα την παρακάτω πρόταση για workshop στον εξελληνισμό λογισμικού ΕΛ/ΛΑΚ. > > Σίμος > > ---------- Forwarded message ---------- > From: Simos Xenitellis > Date: 2009/5/16 > Subject: Συνέδριο δημιουργών ΕΛ/ΛΑΚ: Workshop για εξελληνισμό > λογισμικού (localisation) > To: "EELLAK.gr Submissions" > > Καλησπέρα, > > Θα ήθελα να υποβάλλω πρόταση για το συνέδριο δημιουργών (developers) > που θα γίνει τον Ιούνιο 2009 στην Αθήνα. > Το θέμα της πρότασης είναι ένα workshop (BoF;) για τον > εξελληνισμό/τοπικοποίηση ΕΛ/ΛΑΚ, > όπου οι κοινότητες θα έχουν την ευκαιρία να συναντηθούν και να συζητήσουν μαζί > την πορεία του localisation για την ελληνική γλώσσα, πως μπορεί να > ενισχυθεί το έργο τους, > καθώς και δυνατότητες συνεργασίας για εναρμονισμό της ορολογίας. > > Αντικείμενο του workshop: Οι κοινότητες τοπικοποίησης ΕΛ/ΛΑΚ θα παρουσιάσουν > το έργο τους και τα μέλη τους. > Κοινότητες (δείγμα): Debian-EL, Fedora-EL, GNOME.gr, I18nGr, > Ubuntu-Gr, OpenSUSE-EL > -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

