Καλησπέρα (ή μέρα), έχωενα πρόβλημα από την άνοιξη (νομίζω) με το login στο 
forum... δεν μπόρεσα να το κάνω ποτέ. Έχει κολλήσει ο λογαργιασμός μου στην 
επιβεβαίωση και δεν μπορώ να ολοκληρώσω ούτε τίποτα... Μπορει κάποιος να σβήσει 
το entry τελείως ώστε να ξανακάνω την διαδικασία από την αρχή; 

Σημείωση: όταν κάνω "call me back" ;} ζητώντας τον κωδικό λέει εστάλει στο mail 
μου αλλά δεν έχει φτάσει ποτέ...


βοηθειάααααα

Σημείωση δύο: βαρέθηκα να διαβάζω τόσο καιρό στο forum και να μην μπορώ να 
γράψω ;}

Σόρυ που στέλνω τόσο μαζικό mail, αλλά δεν βρήκα κάποιο mail το forum μάλλον 
είναι εμφανές όταν έχεις κάνεις ήδη login.
                                          
-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: 
<https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-gr/attachments/20110112/97d45975/attachment.html>
-- 
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]

If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing 
list, please follow this link and choose unsubscribe:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr
  • [no subject] OzMa13 NoName

Απαντηση