Καλά είναι να το στείλεις ξανά το email αλλά βάλε και "θέμα" για να μπορεί
ο υπεύθυνος να το διαβάσει.

Στις 12 Ιανουαρίου 2011 9:01 μ.μ., ο χρήστης OzMa13 NoName <
[email protected]> έγραψε:

>
> Καλησπέρα (ή μέρα), έχωενα πρόβλημα από την άνοιξη (νομίζω) με το login στο
> forum... δεν μπόρεσα να το κάνω ποτέ. Έχει κολλήσει ο λογαργιασμός μου στην
> επιβεβαίωση και δεν μπορώ να ολοκληρώσω ούτε τίποτα... Μπορει κάποιος να
> σβήσει το entry τελείως ώστε να ξανακάνω την διαδικασία από την αρχή;
>
> Σημείωση: όταν κάνω "call me back" ;} ζητώντας τον κωδικό λέει εστάλει στο
> mail μου αλλά δεν έχει φτάσει ποτέ...
>
>
> βοηθειάααααα
>
> Σημείωση δύο: βαρέθηκα να διαβάζω τόσο καιρό στο forum και να μην μπορώ να
> γράψω ;}
>
> Σόρυ που στέλνω τόσο μαζικό mail, αλλά δεν βρήκα κάποιο mail το forum
> μάλλον είναι εμφανές όταν έχεις κάνεις ήδη login.
>
> -------------- next part --------------
> An HTML attachment was scrubbed...
> URL: <
> https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-gr/attachments/20110112/97d45975/attachment.html
> >
> --
> Ubuntu-gr mailing list
> [email protected]
>
> If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing
> list, please follow this link and choose unsubscribe:
> https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr
>
-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: 
<https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-gr/attachments/20110114/9305fa1c/attachment.html>
-- 
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]

If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing 
list, please follow this link and choose unsubscribe:
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

Απαντηση