Καλά είναι να το στείλεις ξανά το email αλλά βάλε και "θέμα" για να μπορεί ο υπεύθυνος να το διαβάσει.
Στις 12 Ιανουαρίου 2011 9:01 μ.μ., ο χρήστης OzMa13 NoName < [email protected]> έγραψε: > > Καλησπέρα (ή μέρα), έχωενα πρόβλημα από την άνοιξη (νομίζω) με το login στο > forum... δεν μπόρεσα να το κάνω ποτέ. Έχει κολλήσει ο λογαργιασμός μου στην > επιβεβαίωση και δεν μπορώ να ολοκληρώσω ούτε τίποτα... Μπορει κάποιος να > σβήσει το entry τελείως ώστε να ξανακάνω την διαδικασία από την αρχή; > > Σημείωση: όταν κάνω "call me back" ;} ζητώντας τον κωδικό λέει εστάλει στο > mail μου αλλά δεν έχει φτάσει ποτέ... > > > βοηθειάααααα > > Σημείωση δύο: βαρέθηκα να διαβάζω τόσο καιρό στο forum και να μην μπορώ να > γράψω ;} > > Σόρυ που στέλνω τόσο μαζικό mail, αλλά δεν βρήκα κάποιο mail το forum > μάλλον είναι εμφανές όταν έχεις κάνεις ήδη login. > > -------------- next part -------------- > An HTML attachment was scrubbed... > URL: < > https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-gr/attachments/20110112/97d45975/attachment.html > > > -- > Ubuntu-gr mailing list > [email protected] > > If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing > list, please follow this link and choose unsubscribe: > https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr > -------------- next part -------------- An HTML attachment was scrubbed... URL: <https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-gr/attachments/20110114/9305fa1c/attachment.html> -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] If you do not want to receive any more messages from the ubuntu-gr mailing list, please follow this link and choose unsubscribe: https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

